Sűrű Sötét blog

minden lépésnél van tovább

Szénás kör
QR vajó

Elég random módon láttam Facebookon az eseményt. Gondoltam, miért is ne? Mindig is hiányzott a listámról a tök közeli és tök közismert terepek, mint a Nagy-Kopasz vagy a Nagy-Szénás bejárása.  Mellette nagyon tetszett, hogy az elsők között teljesíthetem a távot, de mire szerdán elhatároztam magam, hogy megnézem a dolgot, már vagy 20-an lenyomták. Mivel a vizsgáim nehéz részén már túl vagyok, semmi sem gátolt meg egy jó csapatásban. Az útéhácskán nyomtam egy (nekem legalábbis) baba csapatást, kíváncsi voltam, hogy hogy állok most. Erre tökéletesnek tűnt a Szénás kör kis távja. 31 kili majd 900 +szinttel, ez elég jól hangzik. Ez lenne eddig a leghosszabb futásom, szóval minden adott egy jó erőfelmérőhöz. Regisztráció, gyors összecuccolás, reggel bkv kifelé. 

Az egyetlen, ami kicsit hátráltatott, az az időjárás volt. Láttam, hogy akár eshet valami esőke, de mindent elárult a felkészültségemről, hogy napszemüveg volt a táskámban, esőkabát, vagy cserezokni pedig nem. De hát ezért megyünk ki, hogy küzdjünk és felülmúljuk az elemeket, nem kell a picsogás. Szóval nem aggódtam, el is állt az eső az indulásra, nyomjuk.

Mivel még az életben nem jártam Solymár környékén, feldobtam a tracket a Tomtomra. Ez elég sokszor kimentette a seggemet későbbiekben. A faluból kiérve el a várrom mellett, fél szemmel eltekintve a másik irányba látom, hogy mi vár még rám a végén. Melegítésnek tökéletes az első 2-3 kili, majd megindul az első felfele. Jön a veretés a Paprikás-patak mellett, nagyon vadregényes és szép. Kis patak, zöld őserdő, imádom.  Csapatom felfelé is, egyelőre 5-6 körül is úgy érzem, hogy ezt végig is tudnám tartani, de aztán inkább belesétálgatok, nem lövök el mindent azért. Kis küzdés felfele, de a Remeteszőlősre vezető meredek, köves-sziklás csapás az nagyon ott van. Kis zergés bokatörős alpesi technikázás, a szegény ember UTMB-je fullos kilátással, király. 

img_20180607_102530_hdr.jpg

 

Az első csekkpont megvan, sajnos az Örkény-fülke zárva, pedig direkt úgy számoltam, hogy 1 percet azért eltöltök itt, kár. A betonokat kicsit megérzi a térdem néha, de semmi komoly. Az úton átkelve irány a kövi hegy, Vörös-pocsolya, Nagy-Kopasz stb. Bár benézek 1-2  éles visszafordítót, ilyenkor lecsekkolom az írott itinert, mivel azonban elég alapos a szervezés, NEM LEHET ELTÉVEDNI . Itt már esik ezerrel, igazi hosszú, nagyszemű csendes eső. Nem kímél, én igyekszem, de elmos. Amíg nem villámlik, addig azonban nem gáz, van egy cserepólóm a zsákban, meg amúgy is szeretem a nyári esős futásokat (kivéve ha még 1 órát békávézol haza). Lefelé veretni király, de valami más, mint otthon, a Gerecsében, ezt pedig a verseny végén fogalmazzák meg nekem tökéletesen:

Ami időt a Gerecsében és a Vértesben  az emelkedőn elveszítesz, azt behozod a lejtőn. Itt ez már máshogy néz ki, sokkal több a technikás pusztulós ösvény, ami a dózerúton nevelkedő süldőnek nem ideális. DE  rohadt izgalmas.

 

Nagykovácsi felé már érzem, hogy jó a cucc,  keresem az itinerben írt kutat, megvan is van, és elkezdődik a legsanyarúbb része a dolognak. 3-4 kilis sunyi murvás egyenes emelkedő, elég uncsi és döglődős, de tudod, hogy a végén ott a Nagy-Szénás a legendás kilátással.  Ez az, ami hajt, kis tekergés a tetőn, aztán megállok és körbenézek: wow.

szenas.png

nem szar azért

 

360 fokban körben mindenféle hegyek és felhők végtelen számú variációja, kegyetlen jó. Pár fotót lövök, aztán nyomjuk, megkeresem a kövi csekket, valahogy rátalálok  a helyes útra is egy kis kerengés után és lecsapatom az utolsó 6 kilit félig erdőben, félig betonon. A célban Perl Gergely, a szervező és Nagy Sára, egy másik versenyző várnak. Jót dumálunk, megkapom a célcsomagot, baba érem, tök jó kuponok, egy aranyos hűtőmágnes és mézeskalács a jutalom. Megtudom, hogy eddig én toltam le leggyorsabban a kört, 3.13. nem rossz, de lesz ez még jobb is. Mert még jövök, az tuti.  Hiszen tök jó a pálya, nagyon király panorámák vannak az úton végig, az itiner alapos, a QR-kódokkal minden rendben van és a szervezőmunka is lelkiismeretes és versenyzőbarát. Gyertek, nyomjátok le minél többen, mert JÓ A CUCC!

 

 

ezt csak úgy itt hagyom:

 

A Szénás kör világcsúcstartója lol

szen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://surusotet.blog.hu/api/trackback/id/tr3314031050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Friss topikok

süti beállítások módosítása